Welke betaalmethodes zijn er bij XL Body Nutrition?
Je betaalt bij ons veilig en vertrouwd met iDeal.
Hoe plaats ik een bestelling bij XL Body Nutrition?
Een bestelling plaatsen op onze website is heel gemakkelijk. Je kunt onze producten gemakkelijk via de productpagina in uw winkelmandje plaatsen. In het winkelmandje vind je de door u geselecteerde producten en de totaalprijs van uw bestelling. Vanuit het winkelmandje kun je de bestelling gemakkelijk plaatsen door je gegevens in te vullen en te betalen. Hierna ontvang je binnen enkele minuten een bestelbevestiging.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven de €50,- betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €50,- zijn de verzendkosten €7,95.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?
In de meeste gevallen krijg je binnen enkele minuten een bestelbevestiging. Het kan echter zo zijn dat het wat langer duurt dan gebruikelijk. Mocht je geen bevestiging in uw inbox hebben ontvangen, check dan eerst of de bevestiging niet je spambox is belandt. Wanneer je binnen 2 uur nog geen bestelbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of mail naar info@xlbody.nl.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wanneer je je producten voor 12.00 uur hebt besteld, heb je van maandag t/m vrijdag jouw bestelling de volgende dag in huis. Bestel je na 12.00 uur zal je bestelling binnen twee werkdagen bij je binnen zijn.
Hoe weet ik of mijn bestelling verstuurd is?
Zodra wij je bestelling verstuurd hebben ontvangt je een mail met een track & trace code. Zo kunt je jouw bestelling volgen tot aan de deur.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling nog te wijzigen nadat je hebt betaald. Zodra wij jouw bestelling binnenkrijgen gaan wij namelijk direct aan de slag met het verwerken en verzenden van jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
In principe kan je je bestellingen niet meer annuleren. Wij gaan na binnenkomst van jouw bestelling namelijk direct aan de slag. Wanneer je binnen enkele minuten na je bestelling contact met ons opneemt om te annuleren kan onze klantenservice kijken wat er nog mogelijk is. Mail dan direct naar info@xlbody.nl.
Het product wat ik wil is uitverkocht. Wat nu?
Wanneer een product erg populair is kan het wel eens voorkomen dat het uitverkocht is. Wil je weten wanneer het weer op voorraad is? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of mail naar info@xlbody.nl.
Ik heb een verkeerd of kapot product ontvangen. Wat nu?
Wanneer je een verkeerd of kapot product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of mail naar info@xlbody.nl.
Ik heb (een deel van) mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Wanneer je (een deel van) je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of mail naar info@xlbody.nl.
Wat is het retourbeleid van XL Body Nutrition?
Je kunt een product alleen retourneren wanneer de verzegeling na de levering niet is verbroken. Dit in verband met gezondheidsbescherming, hygiëne en de wetgeving van de Voedsel- en Warenautoriteit.
Hoe kan ik een product retourneren?
Wanneer u een product wilt retourneren dient u dit binnen 14 dagen te doen. De verzendkosten van het retourneren zijn voor je eigen rekening.
- Neem contact op met onze klantenservice
- Je ontvangt van ons een retourformulier per e-mail
- Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan de binnenkant van het pakket dat je wilt retourneren
- Voeg het product toe in dezelfde doos als die je hebt ontvangen bij je bestelling. Zorg dat de doos goed is afgesloten.
- Geef het pakket af bij een Post NL punt. Na inlevering van je pakket ontvang je van Post NL een verzendbewijs, bewaar deze goed.
LET OP! Bij retouren eerst contact opnemen met onze klantenservice. Retouradres wijkt af van bedrijfsadres.
Wanneer ontvang ik een terugbetaling?
Wanneer je een product hebt geretourneerd krijg je binnen 14 dagen van ons een terugbetaling.
Ik heb een klacht. Wat nu?
Wij streven er naar om al onze klanten tevreden houden. Helaas kan het natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt. Voor klachten kun je mailen naar info@xlbody.nl. Wij pakken dit natuurlijk uiterst serieus op en proberen hier dan ook zo spoedig mogelijk op te reageren. Klachten worden binnen 15 werkdagen behandeld.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onze algemene voorwaarden kan je vinden op onze algemene voorwaarden pagina.
Waar kan ik jullie privacybeleid vinden?
De privacy van onze klanten vinden we erg belangrijk. Ons privacy beleid vind je op onze privacy en cookie pagina.
Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
Wanneer je vraag er niet tussen staat raden we je aan om contact met ons op te nemen. Dit kan doormiddel van ons contactformulier.